morron

jag trodde jag skulle vakna jätte sent idag, typ klockan ett eller något
men första gången jag vaknade var den 10.20 så inte så farligt!
tarzan låg som vanligt och gosade vid mig den lilla filuren, haha.
låg och gosade ett jäkla tag, typ en timme eller något men det var härligt det.
idag är det andra januari och dags för nya tag, känner mig mycket piggare idag
och det är ju lördag också?! skulle va kul att hitta på något.. får snacka lite med syster
sen och kanske höra lite om hon vill göra något senare ikväll eller nått.
jaja, jag har iallafall hunnit käka lite frukost och strax (när pappa kommer hem med
sakerna) så ska jag och helen göra smootie och hur det stavas vet jag inte men
tror ni fattar endå. iallafall, vi har ju skaffat en sån där stor mixer för en gångs skull
så där ska vi blanda i liter blåbär,banan,a-fil osv. det ska bli riktigt gott.
vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0