om min dag

som sagt, ni kan ju kanske gissa vad jag har gjort idag haha!
har tyvärr ingen bild på outfit för tog ingen men var inget speciellt endå..
har precis duschat och nu tar jag det bara lugnt.
igår somnade jag redan vid halv tio! så missade paradise hotel och allt,
men vad jag fick reda på åkte cimon ut! lite tråkigt för han är ju så snygg haha
var så kul för när klockan var halv tio där så blev det reklam på tvn så tänkte jag
"äsch då kan jag vila ögnonen lite då" men ja tro på fasen att jag somnade då
sen vaknade jag upp vid tolv eller något så tänkte jag "ah 2 and a half men har börjat"
för ja det är ju alltid innan paradise hotel på tv 6 haha men sen insåg jag att det var
något annat program så klockan var mycket haha, stängde av som en nerdrogad katt
eller något och somnade om, så har sovit skit gött! :D
imorgon är det torsdag och jag vill gärna ha helg, fredagen kommer bli bra tror jag allt!
inte det roligaste inlägget men känner att jag inte har så mycket att blogga om idag.


saker från h&m, halens,scorett,victoria secret oså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0