överlycklig



gladare än gladast just nu känner jag! jag,syster helen,mamma och
mormor drar på sportlovet till gran canaria playa del sol,playa del inglés!
åker 13 februari och är hemma igen den 20 februari, stannar där i 1 vecka alltså.
kommer bli så jäkla skönt att komma härifrån! fyfan vad skööönt har
redan resfeber haha! vi kommer bo en lägenhet där,
som ni ser på bilderna där finns det ju massa lägenheter.
visar lite bilder här neranför hur det ser ut, ca 1,5km till havet men det
är bara att motionera! ;) så långt är det inte.
iallafall, var hos polisen och tog pass oså nu så det är fixat och klart.
nu sitter jag här hemma och det är så jävla gött att vara ledig från
skolan just nu haha, hade inte slutat än på ett tag!
vid fyra ska jag laga taco med helen och becka. sen ska jag börja
fixa mig för ikväll blir det party med tjejerna.
är på det bästa humöret just nu känner jag.. HAHA




här blir det att spendera en vecka! härligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0