paus


megan fox är nog den snyggaste bruden jag någonsin sett i hela mitt liv tror jag..

jag tar en paus från datorn nu, orkar verkligen inte med den.
måste göra något idag, jag kan inte bara sitta fastklistrad vid datorn,
orkar verkligen inte med den men endå sitter jag här hela tiden.
ska fika nu hade jag tänk sedan får jag se vad jag gör, kanske stor städa
rummet eller något, vad vet jag? jag har varit så jäkla seg på sistone,
men tror det är bara för att jag har slutat med att dricka cocacola (och andra drickor
för den delen också) på vardagar så jag har inte lika mycket socker i mig som får
igång mig.. haha snacka om beroende. men idag ska jag klunka cocacola tills
jag får jävla ont i magen typ.. haha nej men endå.
men vi hörs! kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0