rajrajraj



blir ett snabbt inlägg. såhär ser jag ut just nu.
har precis samma kläder på mig som jag hade till ronja (vilket ni redan
sett) så att ja, inte så mycket att hurra för hehe.. jag orkade inte leta
efter någon annan outfit utan tog denna, det blir najs. mjukiströja med
jeans.. nu är det bråttom, simon och johan kommer strax och hämtar upp
oss, sen tar vi med niklas på vägen sedan drar vi till laxå, bowlingen.
haha kommer gå skit för mig.. jag kom ju sist i hela klassen sist jag spelade
(och det var för typ 2 år sedan?!!!) hjälp? haha jaja får gå som det går.
vi hörs senare eller imorgon, känner att jag är trött så kommer säkert lägga
mig direkt när jag kommer hem typ..
rätt så tidigt men ajaa love linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0