sådär ja..

jag har precis duschat, rakat benen osv.. så nu är jag fräsch till skolan imorgon!
måste flytta över alla mina saker från min "skolväska" till den nya väskan jag
fick nu i julklapp, så jag inte glömmer busskort och massa sån där skit för då är
det inte kul hahaha, så glad över att jag har en ny större och snyggare väska nu
än den jag har, är så jäkla trött på den.. även är den sönder på sidorna och är rätt
så lite också för den delen, men nu blir det ändringar på det haha!
funderar även på att titta lite vad jag ska ha på mig imorgon så jag är säker,
slipper jag stå framför garderoben ett tag och sedan stressa vidare..
men det blir nog allt bra. men nu ska jag titta vidare lite runt om så hörs vi
antagligen imorgon, för om ett tag ska jag föna mitt hår sen antagligen kryper
jag ner i sängen och försöker somna i en bra tid, vilket jag är lite nervös över för
nästan varje dag har jag lagt mig över tolv, ett och ibland ännu senare..
så får se hur fan det här ska gå, är ju så jobbigt att ställa tillbaka nu till "allvaret"
och lägga sig i tid, gå upp i tid.. snälla ge mig sommar åååh.
så blir väll mer bloggning imorgon.
love linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0