saker ni inte visste om mig

har kört detta två gånger innan och tänkte köra det igen! =)
tänkte skriva ner lite saker som vissa inte vet om mig.

visste du att:

-jag brukar oftast inbilla mig att se saker när jag är själv, så går jag förbi ett rum och
tittar mot sängen ex. så känns det som om någon är där, så jag måste gå tillbaka och titta
en extra gång?

-jag sminkar mig aldrig i pannan?

-biter på naglarna hela tiden?

-när jag är själv hemma sjunger jag skit högt?

-så fort jag tittar på tv med min syster skrattar vi åt jätte många saker, som jag vanligtvis inte
skulle skratta med någon annan?

-jag snarkar SÅ JÄVLA HÖGT, så det är inte det trevligaste att sova brevid mig jag kan tala om ;)

-blir på flumm humör av att spela yatzy och efter varje gång jag har kastat klart tärningarna så säger
jag "men jag tar det i varjefall" haha

-när jag och syster helen var små, så fort det kom främmat sprang vi in till mammas och pappas säng
och gjorde kullerbyttor fram och tillbaka?

-när jag vill sjunga, vill jag sjunga på mitt sätt och när någon annan försöker göra om hur jag ska sjunga
funkar det inte och det blir bara pannkaka av allt. ska jag sjunga, vill jag göra det på mitt sätt och irriterar
mig på folk som försöker ändra på det?

-har tänkt ut planer i huset om jag någon gång skulle vara själv hemma och far illa, vet jag hur jag ska
göra och vad jag ska ta till med för vapen om något händer? hahaha!

-alla tror att jag lyssnar på britney spears eller typ madonna, och jag fattar fan inte varför?
(såna som jag precis träffat typ tror det)

-rädd för typ alla bollsporter, blir rädd när det flyger bollar överallt på gympan, gömmer mig då typ
eller skriker? HAHA

-förstår inte varför alla vill ha platt hår, jag tycker det är jätte fint med lockar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0