school time

hade ju skola idag, segt hela dagen typ.
hade ett helvete till natt.. gick och la mig vid halv elva för tänkte att jag måste ju sova lite
iallafall, eller ja försöka, tänkte det funkar la! men icke sa nicke.
precis innan jag stängde av tvn tittade jag på scream.. hehe sett den en gång förut och vet
att den inte är så läskig men iallafall,
jag låg och vände mig och vred tills jag tittade på klockan (mobilen) då var hon halv tolv,
hade alltså gått en timme. kände att jag även började bli kissenödig hahaha men jag
vill inte gå upp och genom hela mörka huset (alla sov) för tänkte att han den dära
scream med masken skulla knivhugga mig :( HAHAHA inte ens läskigt men endå.
så försökte somna, kunde fortfarande inte. glodde på klockan och då var hon halv ett
HAHA och jag var skit kissenödig så jag tänkte då "MEN FÖR HELVETE DÅ FÅR HAN VÄLL
KOMMA OCH KNIVHUGGA MIG DÅ JÄVLA JÄVEL BÄTTRE DET ÄN DENNA TORTYR"
haha det är bland det värsta jag vet, att inte kunna somna,
finns nästan inget värre för min del.
gick upp och kissa, la mig igen. kunde inte somna så jag började räkna får
hahaha fattar ni att det har gått över gränsen då eller?!?!??!
när jag kom över 100 får slutade jag, pallade inte mer.
började sedan tjuta, ok jag vet värsta tönten men jag har verkligen fobi för det.
men jag somnade tillsut, vaknade sedan igen typ
2 timmar och 30 minuter av att pappa går upp,
alltså vanligtvis brukar jag inte vara så lätt väckt men denna gång alltså..
och han går upp fyra, halv fem där.. var vaken enda tills han åkte till jobbet.
somnar om sen vaknar jag av att mamma och helen går upp,
somnar om lite igen och vaknar. sen så skulle jag upp..
blev inte så jävla mycket sömn inatt, men lär bli ikväll kan jag säga.
usch alltså, får även massa konstiga tankar när jag inte kan sova och man ligger själv vaken i mörkret..
hehe eller ja jag sover alltid med tänd lampa men endå.
förövrigt ska jag om ett tag käka, jag har övat franska fick det redan första dagen.
efter maten ska jag ta en lång varm skön dusch,
fy fan vad kallt det är så varför inte.
får se hur mycket bloggning det blir idag..
hahaha och jävlar vad mycket text det blev.
roligt för er som läst hela =) hihi, jaja. vi hörs senare kanske. 
kram




min outfit för dagen.
tröja- gina tricot
linne- gina tricot
-leggings- bikbok.
över det hade jag mina lårhöga stövlar, tog aldrig kort på det.


testade en ny sak idag på läpparna,
brukar inte ha så mycket läppgrejs oså men
jag testade med mitt röda läppstift och genom-
skinlig läppglans över och fick en mörk rosa
aktid färg. blev dock förvånad för trodde att
det skulle blir rött med lite glans haha
men ja när rött blandas ut med ljus färg så blire
ju typ rosa.. haha


dessa två hade jag för att skapa färgen jag fick.
-rött/mörk rött läppstift i 280 från max factor
-genomskinligt läppglans från rimmel





Kommentarer
Postat av: n

Så himla fin bild på dig! Gillar verkligen den! As fina läppar med :D

2010-01-12 @ 18:53:54
URL: http://helenspjuth.blogg.se/
Postat av: linda

haha tack så mycket! :D du har fina läppar!! :D<3

2010-01-13 @ 17:32:10
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0