scream 2

nu har jag duschat och fixat mig och är redo för att krypa ner i sängen haha..
ska nämnligen titta på scream 2 som börjar på kanal 5 klockan nio.
jag håller tummarna att jag kommer somna lätt ikväll, men när jag tänker på det
så kan jag inte somna.. haha blir fan nervös har verkligen fobi.
slutar ju med för fan att jag ligger och tjuter i sängen för att jag inte kan sova.
nya hårda tag imorgon i skolan, och redan i februari där börjar nationella proven..
nej usch och fy nu vill jag inte tänka på det mer, jag blir bara på dåligt humör.
jag är så nervös, vet bara en sak jag vill söka till och är inte ett skit intresserad av
något annat en just den saken men hur fan ska jag komma in när det är så jäkla höga betyg?
jag är nervös redan, riktigt riktigt nervös.
ajaa, imorgon hörs vi efter skolan! =)
sov gott allihopa. love linda


kanske mitt besök i natt? ;) haha skoja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0