seg som en segråtta.

hallå på er =)
sov ju med helen och becka uppe på bygget igår då,
spelade yatzy haha käkade massa gött och blev en hel del skratt också.
jätte kul, vi somnade inte förns typ fyra så nu är jag mega seg känner jag..
idag förövrigt tror jag ingenting händer, allt är så jäkla segt så det inte är sant,
känns som att mitt liv går typ i slow motion nu hehe.
jag är för seg för att ta tag i något så att det händer, men vet endåså att ingenting
kommer hända så att. aja, det blir väll en lugnt kväll denna kväll också i think..
men kanske ska va med syster igen så vi får se vad vi hittar på, om vi nu gör något
hon kanske ska vara med simon eller något vad vet jag. haha men får väll snacka med henne sen..
och jag är så sur över att börja skolan igen, så jäkla jobbigt och irriterande. blä blä blä.
bara bita ihop och hoppas att det går mega fort till sommaren, vill få april med så jag fyller år.



bilden blev lite dålig tagen, syns inte så väl osv.. men orkade inte ta kort
på mitt annsikte för såg för jävligt ut.
tröja- gina tricot
linne- jc
mjukisbyxor-bik bok




såhär snäll var jag mot becka igår! ;)
haha nej men hon ville att jag skulle gå på hennes rygg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0