segast just nu typ?

kom hem från skolan för ett tag sen, usch inte lång dag men endå så jäkla jobbig.
har bara käkat och övat på engelskan..
just nu känner jag mig seg och trött och bara vill ha sommarlov.
min ouftig kommer upp snart, men är så jävla seg så har inte orkat laddat
in den än.. haha känner att jag inte knappt orkar lyfta röven för att gå någonstans
haha jo då. ska snart hämta en stor kärleksmums som jag ska moffa i mig =)
idag kändes det som att jag hade svårt för att koncentrera mig i skolan,
vet inte riktigt varför men jag hade tankar på massa massa maaaaaaassa annat!
gick även till skolsköterskan idag för att mäta mig och väga mig.
allt såg bra ut haha så det känns skönt.
nej nu ska jag ta tag i detta och ladda in bilderna jag har tagit idag!
kommer upp strax


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0