snygga saker till våren/sommaren



hittade lite snygga saker jag fastnade för när jag gick in på haléns sida.
vissa av sakerna behöver jag egentligen inte, men typ lite nya vårkläder måste
jag åka och shoppa snart.
tyckte den första blusen som är längst upp till vänster är skit söt, kan man ha
båda till vardags och också på stranden över bikinin, skit snygg också när
man kanske får sig en liten bränna.
gillar också armbandet som är under blusen, gillar armband som är sådär jätte långa,
tycker det är skit snyggt! eller ja det är ju vad jag tycker iallafall =)
vet ej om jag skulle avända den där västen som är uppe i högra hörnet men snygg
är den iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0