sommar tack?!



någon mer än jag som verkligen vill att sommaren ska komma nu?
jag har fått h&ms katalog för några dagar sen och fasen vad mycket snyggt
det var nu.. har ju redan börjat kommit in badkläder och andra saker man
kan ha på sig. shit vad jag är trött på vintern nu, känner mig så ful så uewk..
vill få färg,ljusare hår, kunna använda snyggare kläder än jävla tights och jeans
hela jävla tiden.. haha jag är så jäkla less på kyla,mörker och framförallt: SNÖ.
det kunde stanna över december, men nu vill jag att det förvinner.
har dom 2-3 jobbigaste månaderna framför sig nu: januari,februari och mars.
BLÄ.
ok, nu ska jag sluta klaga, ska faktiskt göra smoothie med helen nu. gött
vi hörs love linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0