söndag

hallå på er, söndag idag och det menas att skolan börjar imorgon..
visst ska det bli skönt att få in rutinerna lite men endå efter ett tag blir
man ju så jäkla trött på prov och all skit.
jag hade världens bästa dröm inatt, drömde att pappa gav mig och helen
ett kuvert och där i låg en varsin biljett utomlands!! och fyfan vad glad jag var.
vi skulle åka utomlands till värmen. jag var så jäkla glad, åh vilken bra dröm haha..
hur tror ni att det var sen när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm?
inte lika glad iallafall :(
jaja, igår drog jag och helen in till simon vid halv nio typ.
vi åkte ner och hyrde film oså.. sen tittade jag, gurra, johan och simon på den.
efter ett tag kom niklas och tittade lite, sen drog han igen och i slutet av filmen
kom rikard och tittade lite också, men den var precis slut.
jag och helen satte oss och spelade lite yatzy haha, sen kom dom också och satte
sig sen körde vi någon lek typ att man skulle gissa vad ordet var och skit,
iallafall as kul.. mycket skratt om man säger så haha.
idag ska jag nog bara ta det lugnt, njuta av sista dagen innan fängelset börjar.
får se vad det blir, men slappa iallafall.




tröja: cubus
linne: gina tricot
tights: bik bok

blev en liten halvtråkig outfit men jag är ingen fantasi människa när det gäller
att ta på sig kläder.. har typ bara alltid lite sådär vanligt, men ja det är min stil.
jag ser ut i annsiktet som att jag ska döda någon eller nått haha..




skulle inte sitta fel att ligga på den stranden just nu. kan min dröm bli verklig? hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0