söndagar..

sov på bygget med helen igår.. hahaha, det blev som sagt var endel (mycket)
skratt.. spelade in några videosar men vågar nog inte riktigt lägga upp dom här
HAHAHA för ja då vet jag inte vad ni skulle tycka. behåller nog dom för oss själva,
är nog bäst så tror jag!
vaknade vid elva idag och gick ner. helen gjorde smoothie till oss, så satt och mumsa
på den, man blir ju så jävla mätt så orkade inte ta någon macka.. fast nu efter ett tag
börjar jag känna att det kurrar endå lite i magen kanske, haha. får väll ta något.
idag undrar jag vad som händer? är väldigt sugen på att hitta på något roligt men
det är söndag och söndagar betyder ju typ tråkigheten själv, haha nej men det
känns som att man absolut inte kan göra något på söndagar.. åh tråkigt.
jaja får väll se vad som händer, hoppas på något iallafall!
förövrigt har jag och helen kört yatzy man blir ju fan beroende av det ju!! haha har
kört det as många gånger.. det är ju fasen kul.
skolan börjar nästa måndag och det är jag inte alls glad för, usch fy fan vad jobbigt.
sen blir jag irriterad på facebook, försöker ladda upp lite bilder men sen när jag gjort
det kommer det fram "webplatsen kan inte visas" gud hatar facebook ibland alltså.. blä.
sega jävla skit ibland.
har haft tanken hela morgonen typ "tänk om det vore sommar" åh, vad härligt..
poolen är framme, as varmt ute, man slipper sitta här hela tiden (!) haha och typ
bara chilla och bli brun och sen få ljust hår också.
hatar mitt utseende just nu, kritvit och mörkt hår.. åh vad jag lust att göra något åt
det men väntar tills maj. då smällre tror jag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0