torsdag 2010 01 28

min dag har bara bestått av skola sen när jag kommit hem har jag bara hunnit
käka mat och övat massa massa massa på franska provet som jag har imorgon,
och jag kom hem vid typ lite efter tre och blev klar typ nu.
men hoppas det går bra imorgon på franska provet, måste få mvg annars blir jag
förbannad allvarligt talat.. men gör så gott jag kan.
nu ska jag strax dricka smoothie som helen fixar just nu hihi, imorgon blir det en
toppen dag känner jag!



bilden blev som den blev, men orkar inte bry mig just nu.

kort jacka/tröja från gina tricot
guns n roses t-shirt från jc
jeans från cheap monday



plugga massa franska.. började såhär



och slutade såhär.. hahaha nej då men alltid ska antingen zimba eller
tarzan komma och lägga sig över ens skolpapper och kela och hålla på!!
hahaha =) men mysiga är dom iallafall.



en trött linda och zimba tror jag allt.. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0