vet ej vad man ska skriva om?

nu har jag precis käkat ett as stort grönt äpple.. haha fasen vad gott det är.
har ju inte uppdaterat så mycket över dagen, kommer nog inte bli så
mycker mer eftersom ja.. (som ni ser) jag har ju inte mycket att skriva om direkt,
så det blir bara massa plutt inlägg om vad jag gör för tillfället utan några bilder eller något
och då blir det ju lite halv tråkigt faktiskt :/
om jag har något mer att blogga om senare så bloggar jag! hahaha
skulle vara kul att veta vad typ alla skulle vilja att jag skulle blogga om typ om man
gav ex. men alla är ju så jävla sega och inte kommenterar någon gång, så vet om jag skriver
"kommentera något ni tycker jag ska blogga om" så kommer typ 1,2 styckna kommentera
om ens det, så att ja inte ens värt att försöka. ajaa kram


Kommentarer
Postat av: helen

Olika saker man kan blogga om:

1. vardagen

2. saker du tycker om

3. musik

4. hiss/diss

5. saker du inte tycker om

6. vad du gillar att göra på din fritid

7. om dig och mig, hihi

8. kläder, vad du vill ha osv..

9. om träning

10. skriva om någon idol du har



Typ alla saker vet du väll kanske redan.. eller ja du skriver typ om alla. men lite förslag iaf :)

2010-01-06 @ 19:00:40
URL: http://dirtyyy.blogg.se/
Postat av: linda

okej! :D haha ja det kanske jag ska tänkte på.. skriver ju om endel saker men du tog ju upp lite till som jag aldrig skrivit om =) haha så att ja det kan jag tänka på!:D

thank you

2010-01-07 @ 12:32:48
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0