"ALLVARLIGT!!"

har tittat på disney channel med helen ett tag.. så jäkla kul!
tittade på kim possible, så vare typ "motor-ed" handlade det om,
en dum skurk som säger "allvarligt" hela tiden. fan vad jag skratta.
"en naken entandad råtta, allvarligt du är ful som stryk!!"
fan vad jag garva haha ;) okej nog om det, har kollat runt lite nu och
snart tänkte jag börja packa lite.
ikväll ska jag och familjen gå på eclipse wiohu!
blir först att käka på någon resturang och efter det går vi och tittar på den.
är sjukt spänd inför den, ska bli toppen. dregla lite över taylors kropp sådär
och lite på robert också. så det blir nog jätte jätte braaa :D



"allvarligt"


mums


Kommentarer
Postat av: Oskar

seriöst säger han väl :O!!?

2010-07-25 @ 15:00:20
Postat av: Linda

HAHA jag har för mig att det var allvarligt fast jo det kanske är så... :o haha :D

2010-07-25 @ 18:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0