ASABRA

igår kom ju som sagt var johannorna och linn till mig, vi grillade snackade massa
och hade det chill.. vi hade typ tänkt en chillkväll hemma hos mig men det blev dock
ändrade planer! ;) linn och ronja kom en sväng också, sen drog vi in till hova..
tack gode gud att vi fick skjuts för tror nog att jag skulle dö om vi skulle gå hela vägen
in, det räckte med att gå hela den vägen hem inatt tack!
iallafall först när vi var i hova ville jag nästan dra hem igen, det var tråkigt och segt.
men sen senare blev det skit kul och ja vad ska man säga? "j.m" jycklaren med mera?
haha hade en skit bra kväll/natt.. efter tre blev det hemfärd på tågrälsen haha jobbigt.
vet inte hur många gånger jag trampade snett med mina klackskor hehe
sen blev det sovning på bygget. imorse vakna vi tidigt? hade flera skrattanfall med bland
annat schillen när linn och johanna typ sov, herregud fy faaan vad kul!
imorgon är vi fredag, då kör vi igen! frågan e vad som händer typ men jaja det blir
säkert skit bra! dock är jag rätt så jävla trött just nu så blir nog att lägga mig rätt så tidigt,
NOOOOT vi vet alla att jag inte kmr göra det ;) bjuder på lite bilder sen igår CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0