becka helen och agnes

ah kanske ska berätta vad jag har haft för mig igår och idag.
bloggade ju som sagt var inte igår för att tittade på två lägenheter sen
efter det fixade jag oså hemma sen skulle jag helen,becka och agnes sova i agnes
sommarstuga! det var jätte mysigt och roligt!
vi grillade (blev jätte gott) sen efter det blev det lite mys, snackade, käkade snacks ahha
sen badade vi eller ja alla förutom jag.. var lite frusen av mig endå.
somnade faktiskt tidigare än vad jag trodde vi skulle göra.
idag vaknade vi, gjorde frukost och lite så sen åkte jag och helen hem lite efter ett där.
hinner inte ladda upp några bilder just nu för måste fixa mig, ska få främmat om en timme
och en halvtimme så måste rappa på lite haha.
bilder kommer la senare eller imorgon. herråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0