döööör!!

jag svettas typ ihjäl liiiiiiite! eller det känns som det iallafall..
har precis sått och fönat mitt hår som en galning för att få det HELT torrt
och det tar typ kanske 1938576 timmar att få det helt torrt så att ja..
varm som ett jävla as är jag nu efter det och känns som att jag vill hoppa i
poolen fast ah, det gör jag ju inte... hehe
nu ska jag snart börja locka mitt hår.. yes jag ska ha lockigt idag! ovanligt som tusan
lite kul med omväxling, är så trött på mitt hår just nu när det bara häänger.
sen blir det fixa sig osv sen vid fem redan ska jag och helen åka bort och grilla med några
sen blir det fest. kommer nog bli sjukt najs! 18 och 20 årsfest.
blir den ljusrosa klänningen! kände att jag körde på svart förra gången så nu får det bli
lite mer sommrigt, dock trivs jag bäst i svart men jaja.. vill gärna ha dom nya klackskorna
jag köpte till klänningen också, skulle va väldigt fint, men jag tror jag kommer ramla
där nere i gruset och allt med dom skorna hehe. får la se!
hörs senare kanske heheh herråå!


HAHAH jag.. 2008 eller nått... hhaha taube och jag hade det kul!
så jävla ful ahhahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0