dresses



jag köpte som sagt två klänningar när jag var i Skövde,
jag var ju ute efter något nu tills lördag.. men nu vet jag inte riktigt
vilken utav dom två klänningarna jag ska ha.. och ja jag vet att bilden
blev as dålig, lovar jag tog typ 7 kort men ingen blev bra!
och den högra klänningen ser ens inte riktigt ut så som den verkar göra..
det är ett väldigt speciellt material på den.
men iallafall hade tänkt att ta kort på dom sen på lördag när jag har dom
på mig sen får ni se och kanske någon kan tycka till och säga vilken man
ska ta eller om någon har ett litet råd? hehe iallafall

den svarta klänningen kommer från h&m 199:-
väldigt tajt och enkel, ett par klackskor till blir as bra.

den ljusrosavitaktiga klännigen kommer från bikbok 100:- på rea.
väldigt söt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0