!!

nu sitter jag här med hårinpackning.. har duschat. tack gudskoelov.
kan säga att jag har varit så jävla ofräsch nu dom senaste dagarna,
tur att jag bara suttit intryckt i min lilla lya här hemma hehe
iallafall ska snart in och skölja hur den sen föna mig sen vet jag inte om jag
ska sminka mig eller inte? har lyckats fått en typ finne rakt på kinden med,
så jääävla hett asså.. ÅHH får rycket. men jag kan inte bestämma mig om
jag ska sminka mig eller inte? dels för att jag inte pallar men vet inte?
jaja får se om jag gör det eller inte... vid tolv där åker jag med mamma syster
och sen hämtar vi upp johanna så åker vi till skövde och tittar runt lite där.
vill försöka hitta något till helgen.. jaja vi får se. hörs när jag kommer hem.
förövrigt mår jag bra, bara att jag fått lite rethosta! jaja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0