...

hellu, idag har det varit seg uppdatering pga har inte kunnat varit ute på datorn..
det har ju varit rätt så skit väder med åska m.m så hade allt urdraget, annars går
allting sönder och det vill vi inte nej..
idag har jag gjort som jag har gjort dom flesta andra dagarna: INGENTING.
idag sa helen till mig "man märker att du varit inne för länge" hehe jo det kan nog vara sant.
men vet inte vad det har varit med mig, har inte orkat tagit tag i något eller gjort nått,
fast kanske e för att det inte finns ett piss att göra? =)
det är ju oooh hova riddarveckan men oj så kul, nahe.
iallafall nu ska jag ta mig en cola och sen får se vad jag gör.. så jävla osocial och tråkig
e jag jus nu, känner mig som en liten ensamvarg eller ngt.




blev fyra bilder från helgen som jag tog av Rosina om det var ok =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0