FAAAAAAAAN

igår var det skit kul. åkte hämta upp rosina, vi handlade lite sen åkte
vi ända till gullspång på min moppe efter det långt långt ut i skogen med
linn peteri till ett sommartorp där.. vi grillade,snackade massa, skratt osv.
det var skit kul och jätte trevligt =)
och nu sitter jag här cp irriterad på mig själv och på cpfinnen!!!
jag har fått en as fet finne rakt i annsiktet typ, och jag klämde den inte tänkte bara
"nej det blir bara värre" sen fick jag rycket och gjorde det endå,
och nu är den typ x3 större.. pappa fråga om jag hade blivit getingstucken..
BUUUUUUUUUUUUH +att jag ska in till hova senare och kmr träffa alla.
alla kommer sitta och titta på min feta stora finne till hus....................
förlåt ni kanske tkr jag e äcklig att jag sitter och snackar om det här men jag
måste bara få ut min frustration eller hure nu stavas.
iallafall nu ska vi släppa det (eller ja här på bloggen ialf, ni som kmr träffa mig
ikväll ladda upp för att jag snackar om min finne ok? typ hela tiden)
iallafall, jag måste in och duscha nu och sen fixa iordning mig med min finne wiohu.
laddar upp bilder sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0