filmkväll med familjen

idag har jag bara tagit det lugnt, hela familjen har tagit det lugnt..
vi alla har nog varit riktigt sega hehe. beställde mat från veras sen efter
det hyrde vi 2 filmer shutter island och edge of darkness sen blev det två olika
dipp och chips+ ostbågar och dricka.. har varit jätte mysigt =)
dock kan ju jag inte sitta still direkt om man säger så hahaha
speciellt inte efter två hela filmer.. haha


edge of darkness var helt ok. tyckte att den var lite seg
då och då men endå ingen skitfilm direkt..


shutter island var också ok (haha)
den var jävligt konstig och jag fick rycket typ för min
hjärna hängde inte med blev typ helt snurrig i bollen..
neh skoja bara, som tur var hade helen sett den innan
så hon förklarade lite sådär ibland.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0