if you don't like me it's cool fuck you

IDAG ÄR JAG GLAD!  =)
har solat och tagit det lugnt idag, lagat taco med helen osv hon är lite farlig,
kasta stora gurkbitar på mig osv.. sen efter det nu har jag duschat och nu
sitter jag med en fet inpackning, med tanken på att jag inte har duschat sen..
jaa lördags. HAHA fatta att jag har varit ä c k l i g eller? aja bra för håret att vila.
så nu sitter jag här, ska om 10 minuter sköja ur, då hare gått en timme.
efter det blir det föna och sedan fixa mig, har två klänningar att välja mellan
men vet inte riktigt än vilken jag ska ta! får se sen..
eftersom jag blir här hela kvällen och inpå natten så vill jag ju inte sitta själv,
tjejerna kommer hit, vi ska grilla, och hare massa trevligt, får se om vi knallar
in till coola riddarveckan hahaha ne nu ska jag DRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0