just thinking

jag har kommit på en sak att just nu pågår det så mycket i mitt liv
så jag har inte tid med falska förhoppningar.
dumma saker som man vet aldrig kommer bli av
pratet som saknar ärlighet
jag har inte tid med sådant längre för just nu har jag så mycket mer viktigare
saker att tänka på.
sen ska det bli så jäkla awesome att börja en helt ny skola, att flytta.
jag vill åka utomlands i ca en vecka också. har tröttnat på tråkiga sverige
har tröttnat på väldigt mycket kan jag säga. usch
sen hur kom det sig att massa getingar finns? jag har inte sett några förns nu typ?
trodde faktiskt att dom hade dött ut under denna hemska vinter men dock hade jag fel.
jag har tröttnat på datorn nu så jag ska nog antaligen resa mig och släpa mitt arsle
till tvn,sängen eller något sådant. vi hörs


back in the old days.. 2007 visst kommer man sakna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0