new day

god morgon. jag vaknade som sagt vid lite över tio och kunde inte somna om.. yey
jätte roligt, jag ville minst sova tills elva-tolv idag men men så blev det ju med det.
igår åkte jag och helen in och träffade Mathilda och Rosina, var jätte roligt att träffa dom.
träffade även massa andra också så åkte vi och bada eller ja vi och vi helen och rosina hehe
jag ville inte riskera att bli mer sjuk, vart rätt så hes igår och kunde även inte somna igår
pga jäkla hosta.. och helen låg och snosa brevid mig också. haha var lite rädd ett tag när
jag låg själv där på bygget.. tänkte på typ the ring flickan eller typ jason från fredag den 13de
men sen började jag garva för mig själv för kändes lite roligt haha, somnade efter ett tag iallafall.
nu har jag precis käkat frukost ute i värmen.. shit vad varmt det är! haha asa härligt.
vet inte om jag orkar sola något idag, tror bara jag tar det lugnt med det, sola lite.
nu vet jag inte vad jag ska göra? titta runt lite vi hörs herråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0