ngn film,the shining,jersey shore, cocacola

hejsan! igår åkte ju jag och helen in till hova, med till simon en sväng.
sen drog vi även vidare till richard där vi var några.
tittade på en film, kommer inte riktigt ihåg vad den heter typ något med heaven iallafall haha!
den var faktiskt bra :) jag och helen kom hem vid lite efter tolv, tog macka och cocacola
och satt och as garva åt massa saker.. ni förstår när jag och helen verkligen INTE får skratta
så skrattar vi hur mycket som helst.
"jag vet vad du tänker säga, SCHHHH!!" *viftar med kniven* ja gud haha var as kul.
iallafall sen tyckte vi det var tråkigt att vi skulle skiljas åt (när vi skulle gå och lägga oss)
så vi sköv ut helens säng så det blev en dubbelsäng så tittade vi på the shining som var på
kanal fem, vid typ halv ett där. haha fick lite skrattanfall där också men vi tittade inte klart på den!
FAN vill se klar den, har alltid velat sett the shinning venne varför men.. jaja
idag iallafall har jag bara tagit det lugnt, suttit framför tvn vilket jag gör än.
det är jersey shore weekend break, hela säsong ett började från första början så nu har jag
fastnat totalt i det, måste se måste se!! hahaha ikväll får vi se vad som händer och sker.


Kommentarer
Postat av: Xindi

Snart börjar säsong två!! Ska bli så j*vla kul, älska jersey shore! http://lista.se/listor/allt-du-behover-veta-om-jersey-shore-1438

2010-08-02 @ 09:27:14
Postat av: Linda

jo jag vet! haha längtar ;)

2010-08-02 @ 22:20:13
Postat av: Anonym

Coca cola är aldrig fel. ;)

2010-08-03 @ 01:35:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: SweGizmo

Nice Blogg. :D

2010-08-19 @ 23:13:22
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0