söndag

igår var det as najs! vet inte riktigt vad jag ska skriva om kvällen..
var ju i hova med massa osv det var jätte trevligt, fick mig ett gott skratt dårå!
eller ja, jag och rosina ehe. blev hemfärd vid ungefär halv tre där på natten,
fick åka i en epa, 3 st skulle dela på ett säte men så kan det gå haha!
idag vakna jag jätte tidigt, vid typ sex kunde inte somna om för det var en fluga
som hade damp och satte sig på mig hela tiden och flög runt, fick damp och det närmaste
redskapet jag hade var hårspray så jag tog och sprutade det på flugan, sen gav den sig!
igår hade jag med mig kameran men tog zero kort.. haha så himla surt.
får se vad som händer idag, har lite planer iallafall. hörs herråå


mormor på bild! hon kom i förrgår =) trevligt att ha henne här.
snodde bilden från helen om det va ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0