typ..kräftskiva.

igår hade jag ju lite bråttom när jag kom hem.
skulle städas och duschas (haha?) göra sig i ordning lite och så för att vi skulle
nämligen ha typ som en "kräftskiva" här hemma, eller ja när jag hör ordet kräftskiva
tänker jag typ på massa såna där hattar och massa olika grejer man hänger upp osv osv.
men så hade ju inte riktigt vi men kräftor hade vi ju iallafall! ;)
Först kom Annika,Rajmo,Johan och Simon sen efter det kom Peter,Anette,Richard och Rebecca.
Det var vi som käka och så sen senare mot kvällen kom även Filip och Robin också.
blev endå inte sån jätte sen kväll men, hade det allt riktigt trevligt!


Kommentarer
Postat av: classe

VaFan :O? har Tompa klippt sig :O?

2010-08-01 @ 00:27:16
Postat av: Linda

haha nae jag vet i tusan! :D klippt och klippt sig hihhi ;)

2010-08-01 @ 13:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0