ett långt tråkigt test en söndagskväll

Namn (För & Efter): Linda Spjuth
Smeknamn: massa olika
Ögon: Bruna
Längd: 167-168 sist jag mätte mig ialf.
Syskon: världens bästa stora syster helen
Tycker du om att sjunga i duschen?: tycker om? haha händer la att man sjunger ibland
Tycker du om att sjunga på toaletten?: nej
Födelsedag: 18 april
Stjärntecken: väduren
Bor: i hova men kommer la antaligen flytta oså
Kön: girl
Höger eller vänsterhänt: Höger
Vad söker du i ett förhållande?: folk som är ärliga och har humor typ.
Har du någonsin varit otrogen?: nepp
Civilstånd: memyselfandi
Har du en bil: ja, eller ja delar den med min syster man jag får ju inte köra ÄN.
Vilken bil har du haft/önskar du dig?: mustang gt har jag och jag klarar mig nog rätt så bra med den.

Favorit frågor:

Film: taken, twilight filmerna
Favoritlåt: svårt, finns många bra låtar.
Band/Sångare: three days grace & nickelback ofc.
TV: two and a half men, dh
Skådespelare: Johnny Depp
Skådespelerska: oj, ehm finns ju många!
Mat: taco juu
Favoritnummer: har inget
Tecknat: disney ju då isf
Disneyfigur: finns många!
Färg: Svart

Kärleksliv
Planerar du att skaffa barn?: men har inga planer nu ju.
Vill du gifta dig ?: ingen aning än.
Vid vilken ålder vill du skaffa barn?: kan inte svara på det? haha inte än på ett bra tag iallafall.
Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: men inte än
Kommer du att ha barn när du gifter dig?: vet inte
Har du en Pojkvän?: nope
Är du förälskad?: nope


Välj det du tycker bäst om
Musik/TV: musik
Pojkar/Flickor: båda ju (så länge man inte snackar liksom kärlek oså?)
Rosa/Orange: rosa
Festar/Sitta hemma: Festar
Sommar/Vinter: Sommar såklart
Dag/Natt: brukar vara en nattmänniska
Hänger/Tar det lugnt: hänger
Tråkigt/Roligt: Roligt såklart

Om dig som person
Konstiga ord : va?
Vilken skola går du i?: ingen just nu men ska börja plusgymnasiet till höst typ.
Har du tagit droger?: Nej och tänker aldrig i hela mitt jävla liv göra det heller.
Hur långt är du beredd att gå på första daten?: får man väll se när man väl är på "date"?
Hur skum är du?: är la lite puckad ibland..
Vilka 6 personer gillar du mest och litar till 100% på?: behöver inte säga och peka ut utan jag tror dom vet om jag litar på dom 100 % för isf säger jag väldigt mkt till dom.
Vad tycker du om själsfränder?: va
Är det rätt att flirta när man har Pojkvän?: jag skulle ju dårå inte göra det haha är väll upp till alla, man gör sina egna val. om dom är bra eller dåliga
När grät du sist?: no idea
Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar?: HAHA snacket
Är du glad ?: jadå
Varför?: vet inte jag mår bra ? haha
Vilken sak kan du inte leva utan?: familjen och dom närmaste
Kärlek eller Lust?: båda ju?
Silver eller guld?: silver
Diamanter eller pärlor: men bryr mig ej
Soluppgång eller solnedgång?: Solnedgång helt klart
Har du någonsin badat naken?: yepp
Sover du med gose djur?: nepp
Har du några piercings?: naveln
Vilken färg har dina underkläder just nu?: leopard mönstrat och sen andra delen är grönblå typ. as snygg matching där tänkte jag
Vilken låt lyssnar du på just nu?: ingen,helen spelar ngt i sitt rum. dåliga madonna hahaa
Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: ;)
Vart vill du åka på din smekmånad?: romantiskt ställe isåfall? om jag nu åker på ngn hahaha
Vad är det mest romantiska du vet?: dom som bryr sig riktigt mycket.  

Resten får sväva i ovisshet.
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?:
alltså rumpan hahaha!
Favorit sport ?: gillar inte direkt sporter..
Vad gör dig glad?: Vänner och familj
Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: jag har ingen aning
Bär du kontaktlinser eller glasögon?: behöver inget utav dom
Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: vet la inte jaag
Har du vunnit något speciellt pris?: inget vad jag har på minnet just nu
Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: har inte direkt haft ngn sjukdom? men för ett tag sedan blev jag riktigt sjuk med jätte hög feber och den gick aldrig ner, fick utslag och såg konstig ut på tungan hahaha
Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: Komedi
Över telefon eller personer emellan?: båda två kan va bra men mest personer emellan
Kramar eller pussar?: Både och ju
Säger du något speciellt när du är arg på någon: "MEN STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD" haha typ så=)
till?: va? den som jag e arg på?!
Har du några fiender?: vet i tusan like I care? dom beytder ingenting isf haha inget jag orkar bry mig om.
Vad är du mest rädd för?: finns mycket. spindlar,vithajar,bada själv i vatten,gå sist i trappor när det är mörkt osv.
Skulle du hellre vara rik eller berömd?: rik
Vad är klockan i Albanien just nu?: jaharuu
Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: lätt fråga. mina närmaste och familjen såklart.
Har du mött Jul-Tomten?: jo verkligen.
Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra?: undrat vad som försigår
När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: rätt så nyss
När känner du dig som vackrast?: jaharu bra fråga.
Har du några husdjur?: yes det har jag
Vad har du för E-Mail adress?:
När var det sist du var ledsen?: jag vet inte händer väl då och då.
Är du en alkolist?: nepp
Väldigt onödig info: jag behöver gå på toa
Har du haft tråkigt när du gjordedetta testet?: yepp, tack till dig som gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0