vad bra..

det blev sol idag! inga moln som täcker solen, det blåste lite men det
var ju bara skönt eftersom det blir ju så jäkla varmt..
så jag låg ett tag ute och solade lite med min underbara syster sen efter
det blev det att göra taco och käka det, riktigt mumisgt.
har damsugit idag också, usch det är så tråkigt tycker jag men sen tänkte jag
att man kan sätta i lurarna och lyssna på lite musik så det blev mycket roligare
HAHA blev nog ett par roliga danssteg där ett tag.. tur att ingen såg en ;)
funderar nu på vad jag ska hitta på?! har lust att göra något nu när det är sol
och värme ute men vet inte vad. blir väll bara att ta det lugnt,
i helgen börjar ju riddarveckan... ehe hahaha så jäkla jobbig efter 3 dagar



amanda och jag på stranden för ett litet tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0