lindaaaoo!

var aldrig ute igår för det var åska i luften, vågade inte ha datorerna ikopplade då hehe.
iallafall nu ska jag beskriva mina två dagar (för har för mig att jag inte skrev ngt om fredag?):

fredag:
blev in till hova riddarveckan på kvällen. var jätte trevligt as usual
blev hemfärd på tågrälsen kl. fem

lördag:
samma sak, var och förfestade hos johanna och daniel sen drog vi vidare in till hova rv.
var där till halv tre eller något.

idag är det sista dagen på riddaveckan, har aldrig varit inne på dagen just men vet inte om
jag orkar åka in sen eller inte, det enda som lockar är ett gott stubbabröd och något godis haha
iallafall vi får se hur det blir med det, förövrigt ska jag och helen vara idag för vi har inte varit
på jätte länge.. men det ska vi ändra på nu! love youuu siss.
vi hörs senare eller ngt.



såhär såg jag ut i fredags



såhär såg jag ut i lördags. dock kanske det inte syns så jätte bra,
hade iallafal mitt sånt där spetslinne och sedan ett par svarta jeansleggings typ.
och shit nu ser jag att jag verkligen behöver klippa mitt hår..
börjar bli fööör långt nu,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0