yes

ah igår blev det inte så mkt uppdatering för vid 3 åkte jag med helen och becka
till mariestad, hämtade ut kort på dom sen dom var utkastare sen efter det käkade
vi mat (jag tog nachos, taco 2 ggr på raken ajemen) med jenny och julia också.
mycket gott och trevligt.. efter det åkte jag helen och becka med david oskar och
anton båt och så åkte dom med en stor ringsak efter i vattnet, jäkligt kul!
helen vågade sig på där också fan va vi garva hahaha iallafall så blev kvar där till
över nio sen hem igen och bara ta det lugnt sen somnade jag rätt så tidigt =)
idag är det fredag och tror väll inte det händer något direkt,
imorgon börjar riddarveckan.. ehe yepp


haha fråga inte.. längesen sist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0