yes

okej, imorse gick det inte så bra.. men sen idag har det varit skit bra =)
hittade två klänningar tills lördag, vet inte vilken jag ska ha på mig nu?!
aja ska strax visa er dom för er.
har precis badat i poolen, var 22 grader så helt OK. kanske inte bra att jag
badar osv nu när jag inte mått så bra denna vecka men jag bryr mig inte
för nu är det fan sommar och varmt som fan så jag badar hur mycket jag vill!
iallafall väntar på schillen just nu.. vi ska sova på bygget och ha oss som vanligt hhihi
imorgon så ska vi sola och bada i/vid poolen. hörs


detta tar jag i mig just nu!! inte världsbäst kombination men käkar
chips emellan så att cocacolan smakar gött ;););)



jag och schillen! :D som vanligt oseriösa hehehe vrf inte
btw ser ni på sista bilden uppe i vänster hörn?! fick jag me en mygga
på bild tro? hehehe :D den ville också va med på kort den blodsugarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0