100 SANNINGAR OM MIG



100 SANNINGAR OM MIG
 

SENASTE
Dryck:
cocacola såklart!
Telefonsamtalet: HAHA kan inte säga det!!
SMS: från helen =)
Sång du lyssnade på: gyspy-shakira
Gången du grät: rätt så nyss (haha såg en dokumentär om michael jackson)


HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon två gånger:
men va?
Har någon varit otrogen mot dig: nej inget vad jag vet om
Varit kär: yepp
Förlorat någon speciell person: typ..
Varit deprimerad: deprimerad och depirmerad, svårt att svara på.
Varit så trött att du somnat sittandes: typ hahaha!


DINA TRE FAVORITFÄRGER
Färg 1:
svart!!
Färg 2: lila
Färg 3: resten kvittar typ


I ÅR HAR DU

Lärt känna en ny vän: ehm, jag vet inte?
Fått ditt hjärta krossat: MEN NEJE FÖR HELVETE haha hatar de där
Skrattat så att du har börjat gråta: haha många ggr
Träffat någon som förändrat ditt liv: nae tror jag inte
Insett vilka som är dina äkta vänner: men va?
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja men hur pratat? skitsnack? eller vad?
Kysst en kompis: japp


BLANDAT
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:
ingen har inte massa msn-kompisar
Hur många barn vill du ha: två tvillingar, pojkar!
Har du några husdjur: ja
Vill du ändra ditt namn: neh, fast ibland skulle det va coolt att heta ngt riktigt ovanligt.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: fira den hemma, festa på kvällen hos taube
Vilken tid vaknade du idag: vet faktikst inte, innan elva i think
Vad gjorde du igår runt midnatt: fest?
Någonting som du längtar till: många saker, olika saker.
Senaste gången du träffade din pappa: precis typ
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: finns inget direkt typ? vet inte
Vad lyssnar du på just nu: hur jag trycker på tangenterna
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: e venne?
Vad gör dig irriterad just nu: kan itnte ta det här
Vad är ditt namn: Linda
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: vädur
Kille eller tjej: va? xD
Grundskola: men går inte skola nu
Gymnasie: men går inte skola nu
Högskola: men går inte skola nu
Hårfärg: ljushårig
Långt eller kort: långt, vill klippa av typ 6 cm dock.
Vad gillar du gällande dig själv: att jag brukar vara glad före mesta!
Piercings: öron,navel
Tatueringar: inte ÄN
Höger eller vänster: båda två


DIN FÖRSTA

Operation: venne
Piercing: öron
Tatuering: men har ingen tattooo
Bästa vän: johanna
Sporten du spelade: gymnastik,fotboll,arobics och rida.. ehhe
Husdjur: katt,häst,hund
Vaccination du minns: vetinteinenitneiet
Konsert: MEN VET INTE
Förälskelse: oskar eller goggo!
Alkohol du drack: men jag vet la inte?


DIN FRAMTID
Vill du ha barn: jarå
Vill du gifta dig: vet inte än trore
Karriär i åtanke: ska bli as rik som fsaan!!


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: men båda ju?
Kramar eller pussar: båda!
Kortare eller längre: va?
Romantisk eller spontan: båda
Snygg mage eller snygga armar: BÅDA DIRR
Tatueringar eller piercingar: åhåhåh tatueringar<3
Känslig eller inte: men får inte va för överkänslig liksom orka då
Ragg eller förhållande: beror väll på?
Bråkstake eller tveksam: va?


ANNAT
Haft mer än en pojkvän på samma gång
: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: vad menas egentligen? konstiga frågor
Vad kan du verkligen inte leva utan: alla dom som står mig nära om hjärtat!! haha
Vad vet inte så många om dig: att jag har fått sytt hakan två gånger hahaha

TROR DU PÅ
Dig själv:
jorå
Mirakel: men vet inte
Kärlek vid första ögonkastet: tveksamt
Himlen: men jag ser la himlen elle?
Tomten: haha nej men vet att det har funnits en åtmistonne!
Att kyssas på första dejten: men ja?
Änglar: vet inte, ingen kommentar

HAR DU NÅGONSIN
Kysst en främling: eh måste tänka inte så vitt jag vet?..
Tappat glasögon eller linser: har inge utav dom
Haft sex på första dejten: nej 
Krossat någons hjärta: men snälla, sluta säg krossat.
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: jo
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja

JUST NU
Äter du: inget!
Dricker du: inget!
Är du på väg att: svara nåra på msn
Lyssnar du på: ingenting ju tangenterna på datorn sa ja ju!
Väntar du på: inget speciellt, eller jo kanske. men jag väntar förgäves endå ehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0