aasa glá!

hade problem att somna inatt hehe men jag tillslut gjorde jag det.
idag gick jag upp halv åtta eller ja ställde klockan, så duschade jag och fixa mig.
klippning och frägning hos bobby halv elva! egentligen skulle jag ju bara klippa mig
men jag fick en tid till färgning också! shit vad glad jag blev.
jag som nu har tjatat så mycket om mitt hår : NU ÄR DET FIXAT!
fy fan vad glad jag är, så jäkla snyggt äre (om man får säga så utan att va ego)
först färgade han av det, ni vet efter gamla äckeltoningar och blekta slingor osv.
sedan har han färgat det ljusare, blekt slingor, lagt i toning. jag kan säga att mitt
hår är aningen ljusare! SÅ GLAD! :DD ni får se reslutaten när jag kommer hem,
alltså på torsdag eller fredag. lite shopping blev det allt med världens bästa mormor!
hittade ett häftigt linne och en söt topp som jag också visar när jag kommer hem..
nu ska vi grilla eller göra kycklig, börjar kurra lite i magen känner jag!
jag och mormor handlade massa gott till ikväll också, två chipspåsar,
sen några nya goda saker från extrella, cocacola osv.
myskväll kommer det bli!
planer inför imorgon: om vädret tillåter blir det kanske ut och åka båt!
pussar och kramar från lindao :D



så härligt bort med detta fula brunträskiga fräg, usch usch usch säger jag bara!
så tråkigt och glanslöst så det inte är klokt.
(anledningen varför jag stryker över helen är att hon kommer bli galet sur på
mig om jag lägger upp den bilden på henne haha
)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0