BRA DAG

fint väder idag också, riktigt fint! har solat lite mer nu så fått lite mer färg hihi
var tilll mstad en sväng nercabbat, åkte med helen och becka, tog en glass på donken,
chillade osv. nu är jag hemma och duschat, imorgon blir det utflyckt med bästa klassen
(9a) vi ska bowla gå runt lite på stan, kankse käka något osv så det blir mysigt det!
HAHAH pinsam, tur att jag inte behöver trycka ner andra för att må bra, jävla sossfall
sen skolkade jag från sista lekitonen idag för jag fick damp :) bara så ni vet så hatar jag
bild och så JÄVLA gött att jag slipper det nu jävla ****. förlåt har lite damp idag hahaha herrå

dagens bilder:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, glass som är så gott. :P

2010-06-03 @ 13:15:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0