bra och dåliga sidor

läste lite på natachas blogg och hon hade skrivit bra och dåliga sidor hos sig själv.
tänkte att jag snor idén och gör samma sak här! för vet endåså inte vad jag ska skriva
om just nu och jag känner mig så tråkig och dålig haha :)

bra sidor:
jag är ofta glad och skrattar mycket
snabb (haha?)
trevlig
envis.. det brukar vara en bra sida på mig iallafall haha!
oseriös
bjuder på mig själv (för det bästa, du har väll inte missat mina och johannas videosar?)


dåliga sidor:
tar lätt åt mig för minsta lilla
kan vara rätt så gnällig ibland
rör på mig alldeles för lite, bara sitter still hela tiden
alltid rädd för vad folk ska tycka om mig typ "kan jag verkligen ha dessa skor på mig nu?
kommer itne alla tänka åhh för höga klackar" typ så.. jag måste förbättra mig med det.
blir lättirriterad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0