crazyyy

hej! ska berätta lite om gårdagen:

jag och pappa åkte och hämtade upp ronja hos henne, drog ner till göta holme,
vi skulle ju sjunga och det gick ju inte så värst bra om man säger så hehe jaja
efter det var slut åkte jag,linn och ronja och handlade taco sen gå till ronja igen
vilket var kämpit, det tyckte vi alla! haha men tillslut kom vi fram och jag ville
slänga den där jäkla kassen åt pipsvängen för jag hade så ont i armen men ja,
det fanns ju mat i den så det vore ju inte så kul om vi skulle bli av med allt det.
vi gjorde maten senare och käkade,snackade sen började vi fixa oss lite inför kvällen.
dock behövde inte jag fixa mig något för hade inget smink på mig (?!)
sen kom desse,jennifer och anna till oss, chillade där ett tag och så senare inväntade
vi schillen som kom tillslut! drog direkt ner till gullspång och hem till jerry som hade fest.
trevligt trevligt, sen senare kommer inte ihåg vad klockan va drog vi ner till göta holme
eller ja nära där och umgicks lite med folk, natten sen sprang ju iväg hehe!
vet i fasen när vi kom i säng men någon gång i morse iallalfall..
men som sagt det vart en as roligt lördag, hade det jätte trevligt!

idag har jag bara tagit det lugnt, solat lite, gjort taco igen hahaha sen ritat lite oså
(var tvungen att göra det pga ett betyg) men nu ska jag fortsätta glo runt lite här
på datorn så får vi se vad jag gör sen!


så jävla gött med sol nu också! börjar få färg, så jäävla göööttt!
sen börjar mitt hår blekas med :D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0