:)

skrev aldrig igår för jag var upptagen, bilder kommer senare idag när jag kommer
hem från skolan! nu sitter jag här och väntar tills vi ska dra iväg..
jag har varit klar enda sen klockan sju, haha märker att man verkligen har mycket mer tid
på sig när man inte sminkar sig och vet vad man ska ha på sig.
kör på shorts idag också som jag gjort för det mesta dessa dagar, så jäkla gött!
har lyckats få en skit snygg bränna också efter mina shorts när jag satt i solen men
den börjar gå ner lite.. aja så äre!
nu ska jag strax dra till skolan, går enda till halv fyra idag YEY vad roligt!
jag vill vara hemma och sola och få färg till skolavslutningen :(
jajaa vi hörs senare när jag har kommit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0