(:

hallå på er! hoppas ni har sovit skönt vilket jag inte har gjort..
övervägde faktiskt lite på att ta självmord inatt, nej skoja lite där hehe
iallafall jag har ju världens fobi för spindlar och då kan ni ju tänka er vad som hände inatt.
tre feta svarta spindlar inblandade i dramat! en dödade jag själv när den kröp på golvet
sen la jag mig, satt det en fet svart spindel på väggen, väckte mamma så dödade hon den.
la mig i sängen kunde inte sova, tittade ner så kryper en fet svart spindel där också och
då fick jag mitt sammanbrott :) började gråta och sprang ur rummet, mamma fick döda den också.
jag ville inte sova i mitt rum så jag la mig i soffan och tittade på mean girls,
sen senare fick jag så ont i min rygg av att ligga där så jag gick in till mitt rum och somnade.
jag har inte haft det kul inatt så idag förtjänar jag att göra något roligt!! haha men vad tro.
iallafall igår käkade vi grillat ute, jätte gott var det! sen blev det lite drinkar hahah mycket goda
och jag satt för det mesta framför datorn. så såg min torsdag ut.
vet inte vad jag ska skriva nu hehe, vi hörs herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0