=)

idag har jag varit väldigt tråkig och inte uppdaterat så mycket!
men det är så att jag typ inte har någonting att skriva om och det är ju då lite tråkigt!
men men som sagt tänkte skriva av mig lite nu.
idag ska vi käka pizza, ska bli gott hahaha var ett tag sen nu man käkade det =)
sen senare ikväll ska jag nog åka in till Hova, hoppas på att det händer något kul.
så senare ska jag fixa iordning mig lite tänkte jag osv.
uppdaterar nog innan jag drar, ha en bra fredag.


haha hittade en bild på mig och amanda sen februari 09!


Kommentarer
Postat av: f17

Fin blogg du har. Jag hoppas på att du uppdaterar mer för jag vill absolut följa dig.

Btw hittade dig på bobbys blogg. Du blev skit fin i håret och är för övrigt jätte söt!

2010-06-18 @ 19:16:45
Postat av: linda

Tack så mycket! =) jo jag vet själv att jag är rätt så seg på att uppdatera för ibland vet jag inte vad jag ska blogga om men får försöka att uppdatera mer!

Tack så jätte mycket, blir jätte glad när jag får höra det hihi =)

2010-06-19 @ 13:23:38
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0