fågor

fick två frågor och jag tänkte att jag tar dom direkt! =)


Anonym:
Jag har en likadan topp fast i brunt :D De är jätte fina! Nu till frågan..
hur mycket pengar spenderar du på kläder per månad? Är du spara typen
eller blir du av med barnbidreget direkt?
Kram


Svar: jo visst är dom =) Faktiskt så brukar jag inte spendera mycket pengar på kläder
varje månad haha, har faktiskt bara blivit så dom sista nu när jag varit i stockholm
sen ville min syster åka och shoppa så hängde med osv! Jag kan säga att jag verkligen
är sparar typen och jag har blivit kallad snål jätte många gånger :( haha!
och det är så att jag tar aldrig mitt barnbidrag utan när jag behöver ha pengar
så får jag det av mamma och pappa. det är ju inte så att jag går fram varannan
dag "tja, kan jag få en tusing för jag ska blabla.." det är svårt att förklara men!

Anonym:
varför har du blont hår? förlåt men du är så otroligt mycker sötare osv med mörkt..
blir lite för fjortis och ser nästan ut som en peruk

Svar: Varför? jo, jag tror det är så att jag trivs väldigt bra i det, jag trivs bättre i ljust hår
än mörkt om man säger så.. kul att du tkr att jag är söt i mörkt hår!
Mitt hår ser extra ljust ut på kort+ att jag är rätt så mellan brun just nu efter solen.
jag tycker inte det är fjortis att vara ljushårig haha förstår faktiskt inte varför det ska vara
fjortis att vara ljushårig för? :) haha det är jätte många som har ljust hår förstår inte riktigt hehe
Jag hade faktiskt inte räknat med att det skulle bli så ljust som det blev men jag är skit
nöjd endå! och om det ser ut som en peruk så får det se ut som en peruk (:
vem vet jag kanske är flintis? ;)
+jag tycker inte om att ha mörkt hår känner mig piggare när jag har ljust men det är ju min ensak
det är ju inte meningen att andra ska vara nöjda för mitt hår, det är jag själv.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du är söt vilket som. Du kan ju ha ljust nu när det ändå är sommar sen på vintern kan du ju ba lägga i några mörka slingor så blir det as snyggt. eller tvärtom.. brunt hår och ljusa slingor. Det är bra att du inte blir påverkad av vad andra säger och tycker :D lite coolt faktiskt!

2010-06-23 @ 00:42:32
Postat av: Linda

tack så mycket =) jo jag håller med, blir nog lite mer brunhårig när det är vinter! Ja, jag blir faktiskt halvirriterad när folk slänger ur sig "ser ut som en peruk" visst tycker man så så tycker man så, men ibland ska man tänka på vad man säger innan man slänger ut sig för vissa kan faktiskt ta åt sig riktigt mycket.

Men nu gjorde ju inte jag det för jag vet ju hur bra jag trivs i mitt ljusa hår varken den personen gillar det eller inte hehe :D

2010-06-23 @ 14:47:34
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0