fanfanfanfanfan!!!

varmt och skönt idag! så himla härligt, hoppas det håller i sig till åtminstone imorgon
på midsommar annars blir jag riktigt irriterad!
idag har jag bara tagit det lugnt ute i solen och myst dock har jag ångrat mig lite nu,
har fått massa solutslag eller vad man ska säga här vid nykelbenen och runt om!!
det är fullt med röda prickar och jag är så jäkla sur nu, går dom inte bort tills imorgon
vet jag faktiskt inte vad jag ska göra liksom, dom är riktigt synliga!
har smörjt på lite helosansalva på där nu, vet dock inte om det hjälper men jag kladda
på lite endå får testa.. *hoppas hoppas att det går bort* om det blir soligt imorgon också
tror jag att jag ska ta det lite mer lugnt och inte ligga och pressa hela tiden..
nej nu bjuder jag på några bilder sen dagen sen ska jag hjälpa mamma att städa nu
inför imorgon! vi hörs väll senare


'
hjälpte pappa att ta upp en flytsak som man kan ha i poolen haha..


såhär blev resultatet!


sen blev jag vilsen!!


sen dog jag!!


sen återuppstod jag och bada! =)

ok, skämta lite med er.. har lite tråkigt själv faktikst haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0