frågor och svar!

har fått lite kommentarer och frågor, jätte roligt att ni gillar min blogg! =)
ska försöka uppdatera lite mer men är lite svårt för ibland vet jag inte vad jag ska
skriva om haha! iallafall fick två frågor som jag tänkte svara på här:


Tack så mycket! =) Om jag kommer ihåg rätt så kostade från 350 om en av hans
anställda klipper en, men om man vill att Bobby ska klippa en kostar det från 990,
det beror lite på hur man vill ha det kan jag tänka mig!
Att fräga sig har jag inte riktigt koll på eftersom Bobby avfärgade mitt hår, la i toning
och blekte några slingor, men jag tror frägning osv går på fr.990 också.
Allt mitt sammanlagt gick på 3500 kronor iallafall!
Men jag rekomenderar verkligen att gå dit om ni vill få ett jätte fint reslutat,Bobby och 
hans anställda var skit duktiga och alla var jätte trevliga!





Tack så mycket, gillar dom också anväds flitigt haha! :)
jag har köpt dom på Bik Bok och det var rätt så nyligen så dom finns nog säkert kvar! =)



För övrigt tycker jag det är jätte kul att svara på frågor haha så det är bara att fråga på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite om dig själv. Vem du är, hur gammal du är, går du i skola, gymnasie? Berätta alltså lite om dig.. hade varit roligt att få veta vem du är också :)

2010-06-19 @ 19:56:23
Postat av: Zara

Hur många besökare har du per dag? Du e jätte söt!

2010-06-19 @ 19:57:32
Postat av: Linda

Hur lång tid tog det för dig att boka tid? :D

2010-06-21 @ 22:57:18
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0