gissa vad..?


gissa vad jag hämtade ut idag? min avslutningklänning!!
kändes som en sten föll av från mitt hjärta, haha!
har gått runt och varit jätte nervös och undrat vart den har varit eftersom
det är ju imorgon vi går på avslutning, så smsade mamma mig och sa att den
hade kommit! shit vad glad jag blev =) och den satt bra, som tur var.
igår på liseberg var det väll kul, käkade hela dagen kändes det som och
det regnade också.. men men vart trött som en vet inte vad när jag kom hem!
imorgon är det pooldagen.. och det känns som att man kanske fäller en tår eller två!
HAHA nej men alltså, det ska bli så jäkla gött att slippa allt men allvarligt min
klass och nillan! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0