i really couldn't care less what you think

god eftermiddag! idag sov jag ända till tolv.. mycket enligt mig haha!
jag har hunnit med att käka frukost och tittat runt lite.
igår åkte jag in till hova, kommer inte ihåg när.
träffade tobias,oskar och albin.. sen var vi med lite mer folk och åkte bil oså.
jag åkte hem rätt tidigt för var inte så pigg, var rätt trött faktiskt..
när jag kom hem spelade vi yatzy och hade det trevligt hehe
iallafall snart ska jag in och duscha (är nervös över mitt hår.. att det blir grönt)
och sen ska jag fixa mig för runt fyra ska jag på ett 50 årskalas, eller ska dit och
gratta lite och sen titta hur det är osv, blir nog säkert trevligt =) hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0